.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:سهم مازندران از سرمايه گذاري ناچيز است

استاندار مازندران گفت:سهم این استان از سرمایه گذاری ناچیز است و باید تمام دستگاههای اجرائی با تلاش بیشتری در اين خصوص عمل نمایند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا ، سید محمد کریمی دیروز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان كه در بندر شهيد هاشمي ن‍ژاد بهشهر برگزار شد از این بندر به عنوان قطب اقتصاد مازندران نام برد و گفت:اشتغال زائی در راستای حمایت دولت از سرمایه گذاری امری طبیعی است که باید در استان با قوت بیشتری پیگیری شود.

وي با اشاره به اينكه پرداخت تسهیلات به فنی و حرفه ای باید در اولویت کار قرار گرفته و بانکها توجه بیشتری را به این امر معطوف نمایند گفت: کار فنی و حرفه ای کارآفرینی است و توسعه استان را به همراه خواهد داشت.

استاندار مازندران گفت: تسهیلات ارائه شده در صنایع با اولویت مناطق ویژه مورد توجه مدیریت استانی است که این امر با توجه به وجود يكهزار هکتار از زمین های منطقه ویژه بندرهاشمی نژاد بهشهر عملی خواهد شد.

کریمی افزود:اجباری کردن بیمه در جهت بومی کردن فرهنگ بیمه و کاهش خسارات است که باید جدی گرفته شود.

وی با تاكيد بر اینکه باید بیمه کشاورزی در بین کشاورزان الزامی شود افزود: باید با بیمه حوادث محصولات از خسارات احتمالی جلوگیری شود.

وی همچنین سهم گردشگری رابه عنوان یکی از6 محور توسعه استان مازندران کم دانست و گفت: انتظار داریم در این بخش با توجه به میدان کاری عملیات بیشتری صورت گیرد زيرا رشد 10 درصدی در گردشگری استان مورد قبول نیست.

به گزارش خبرنگار ايسنا، نریمان نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی نیز طي سخنانی خاطر نشان كرد: باید نگرش توزیع اعتبارات در استان متوازن باشد و طوری عمل نشود که بعضی از شهرستان ها از منابع کامل استفاده کرده و بقیه بی نصیب شده و در تخصیص اعتبارات با مشکل مواجه شوند.

وی با بيان اينكه باید در استان با اتحاد عمل شود و دلیلی ندارد که بسترسازیهای نامناسب و منفی در استان شکل یابد افزود:باید چالش های درون استان به قانون سپرده شده و یا به دولت واگذار شود تا کارها طبق روال خود عملیاتی شود.

نماینده مجمع نمایندگان مجلس در کارگروه اشتغال مجلس همچنین بيان كرد: بانکها باید دردها را درک کرده و با توجه به مشکلات مردم و جامعه در توزیع اعتبارات دقت بیشتری انجام دهند.

گفتني است در پایان کار اين کارگروه از شناورهای شرکت ایران صدرای بهشهر و چگونگی انجام کار بازدید شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.